Mengapa memilih vitamin shaklee

Sebelum kenal Shaklee dan rasai kesan pada diri sendiri, Chaha bukanlah sorang2 pengamal makanan tambahan. Chaha tak rasa kepentingan untuk jadikan supplemen sebagai keperluan harian. Nak tahu kenapa dan bagaimana Chaha mula jadi pencinta shaklee?

Semuanya bermula ketika Chaha pregnant anak yg kedua tiga tahun lepas. 

Chaha alami alahan yang again teruk pada awalnya dan badan rasa lemah sangat.. masa tu bulan puasa.. so, sebab sayang nak tinggal puasa, Chaha cari sesuatu untuk Chaha terus puasa.. 

Dan Chaha jmpa Shaklee.. sebab masa tu bajet xbanyak, chaha try 2 produk iaitu papermint ginger n ostematrik.. dalam rm100 jaa..

Alhamdulillah sangat2 membantu.. Chaha teruskan puasa mcm biasa sambil pregnant n menyusukan Afaf..

Tu la sebab Chaha yakin ngn produk Shaklee.. dan alang2 dah consume n jatuh cinta, Chaha nak kongsikan dengan ramai lagi org..

Effect Shaklee kedua yang terbaru Chaha dapat dengan Shaklee adalah Chaha dapat turunkan berat badan selepas melahirkan anak ketiga.

Chaha dapat capai berat ideal setelah sekian lama Chaha cuba untuk diet. Produk Shaklee sangat membantu journey turunkan berat di samping senaman dan jaga pamakanan.

Chaha sangat yakin dengan Shaklee bila dah nampak kesan pada diri sendiri. Dan Chaha dah nampak ramai pengguna Shaklee dah rasai kesan baik amalkan Shaklee.

Nak tahu lebih lanjut kenapa vitamin shaklee supplement terbaik dunia, boleh klik sini tau. Chaha ada kongsikan dengan lebih detail. Jemput baca ☺️

Comments

Popular Posts