MERIAHNYA HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

Hari Raya dengan Shaklee

Hari raya menjelang lagi. Semua excited dan happy menyambut kedatangan Syawal. Pastinya ramai yang tak lepaskan peluang untuk pulang ke kampung, bertemu saudara mara yang sudah lama tak bersua. Rasa kosong raya tanpa keluarga di sisi, begitu juga tak lengkap raya tanpa Shaklee. Gitttuuuhh 😍

Bila beraya kita akan jumpa ramai orang, dari pelbagai tempat. Kita akan terdedah dengan virus2 dan penyakit yang mudah berjangkit. Jadi sebagai langkah pencegahan, jangan tinggal vitamin untuk kuatkan immune badan kita dan anak-anak terutamanya. Anak-anak lagi berisiko tinggi untuk dapat penyakit tau!

Apa supplement yang perlu untuk immune?

💕 VITAMIN C untuk menguatkan antibodi kita. So boleh cepat bertindak bila ada virus / bakteris masuk dalam badan.

💕 NUTRIFERON yang fokusnya memang pada virus yang akan alertkan sel darah putih untuk cut off virus yang masuk dari merebak 💪🏻

💕 HERO KIDDO yang ada Vit C, Vit D, Zinc, Elderberry yang sangat2 bagus untuk boost immune anak2 kita to fight infection better.


So, jangan tinggal tau! Kita kena konsisten. Sebab supplements bukan untuk menyembuhkan tapi sebagai benteng untuk mencegah ❤️

Selain untuk immune, jangan lupa supplements untuk kawal berat badan. Haa, raya2 ni makan memang tak ingat dunia! Macam-macam nak makan. Apa yang di hidang semua nak makan kan. Air manis jangan cakap lah. Susah nau nak tolak.

So, apa yang penting untuk kawal berat time raya ni?

3 KONSEP ASAS UNTUK KURUS ⤵️

1. BAKAR (Omega & lecithin)
2. BUANG (Herblax& Alfalfa)
3. BINA (Cinch & ESP)

Cinch Shake
🍃Protein tumbuhan
🍃Ada 20 vitamins & mineral
🍃Tinggi kandungan leucine

Lecithin
🍃Pecahkan lemak pada smaller size
🍃Sumber soya 

Omega guard
🍃Lemak sihat yang badan perlukan
🍃Bakar lemak paling cepat.

Herblax
🍃Detox agent semulajadi, buang toksin badan yang berlebihan. Kalau betul-betul amalkan herblax boleh nampak inch loss yang paling ketara.

So, inilah solution untuk korang yang nak makan macam-macam tapi nak kawal berat dalam masa yang sama. Korang boleh start consume SET SLIMMING SHAKLEE dan korang boleh makan makanan favourite korang tanpa rasa bersalah di hari raya ni.

Korang tunggu apa lagi? Meh la klik link dibawah. Saya guide, macam mana nak dapatkan berat ideal semula 🥰

Hari raya dengan Shaklee, barulah perfecto!! 😍


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

Comments

Popular Posts