Insentif Shaklee Malaysia untuk semua

Insentif Shaklee Malaysia untuk semua

Bulan April adalah permulaan bagi cycle baru untuk Shaklee. Pastinya ramai SID Shaklee bersemangat dan mempunyai target baru untuk di capai dalam cycle baru ni. Jadi, bagi membantu dan menaikkan lagi semangat SID untuk grow, Shaklee Malaysia melancar satu program. Program ini dinamakan FIELD INCENTIVE PROGRAMME FY2024.


Program ini bermula dari bulan April sehingga Jun 2023. Apa yang Shaklee tawarkan dalam program ini? Haa. Kalau nak tahu, Shaklee menawarkan cash bernilai RM600 tidak termasuk bonus hasil jualan.

Menarikkan tawaran Shaklee. Tapi siapa yang layak dan macam mana nak dapatkan?

Haa, meh Chaha terangkan 😊

Dalam Shaklee ada 7 rank yang kita boleh kejar untuk dapat income yang tinggi dan unlimited.

Dan untuk layak dapat insentif dari Shaklee, sekurang kurangnya SID perlu rank up atau efektif pada rank 1 & 2 iaitu SUPERVISOR ATAU SENIOR SUPERVISOR. Dan WAJIB efektif berturut turut dari April sehingga Jun 2023 tanpa gagal.

SIAPA YANG LAYAK UNTUK DAPATKAN INSENTIF NI?

SEMUA! Semua yang berdaftar sebagai SID Shaklee, layak untuk rebut peluang yg Shaklee tawarkan.

Belum ahli Shaklee? Jom lah daftar dengan saya sekarang. 😊 Ada dua cara untuk daftar sebagai ahli:

1) Bayaran yuran ahli RM35 untuk seumur hidup.

2) Pembelian produk Shaklee dengan nilai tertentu sehingga layak dapatkan FREE MEMBERSHIP. (whatsapp Chaha untuk tahu details)

Korang boleh pilih dua cara ini untuk berdaftar sebagai ahli Shaklee dan terus berpeluang untuk rebut insentif yang Shaklee tawarkan ni. Mudahkan?

Tapi macam mana nak dapatkan insentif tu?

Ada 3 syarat yang Shaklee tetapkan untuk kita rebut insentif tersebut:

1. Rank Up Supervisor & Senior Supervisor

Untuk yang belum pernah rank up atau belum bergelar leader iaitu pengedar yang ada pangkat , mereka perlu rank up ke pangkat Supervisor atau pangkat Senior Supervisor bermula dalam bulan April, mei atau Jun 2023. Kemudian perlu mengekalkan pangkat tersebut 2 bulan berikutnya dan mereka akan dapat RM600.

2. Efektif Rank Supervisor & Senior Supervisor

Bagi mereka yang pernah rank up ke pangkat di atas dalam tempoh April – Disember 2022, maka apabila mereka efektif iaitu mengekalkan pangkat tersebut semula pada April – June 2023 maka mereka layak untuk menerima Insentif Shaklee sebanyak RM600 tersebut.

3. Rank Up & Efektif

Untuk mereka yang pernah rank up bermula April – Disember 2022 dan mengekalkan pangkat tersebut pada Januari hingga Mac, dan mereka rank up ke Rank Sr Supervisor atau Coordinator dan kekal efektif selama 2 bulan berikutnya , maka layak untuk menerima RM600.

Jelas tak? kalau kurang faham, jangan risau, boleh hubungi Chaha untuk Chaha terangkan lebih details dan bantu korang untuk sama2 dapat insentif Shaklee tawarkan ini. Jangan malu2, jangan segan2 ✌️

Jom cepat2 daftar sebagai ahli Shaklee dan capai segala peluang yang ada dalam Shaklee.. Shaklee adalah bisnes online yang kukuh dengan pelbagai kelebihan untuk kita rebut dan capai. Bukan setakat insentif ini sahaja, malah lebih dari itu. Jumpa dalam whatsapp nanti ya!! 🌹


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023


Comments

  1. Yea. Insentif shaklee untuk semua. Kena lebih kuat besarkan empayar supaya semua orang rasa insentif nih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts