RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE


Hai, Assalamualaikum..
Alhamdulillah bertemu lagi kita..

Pejam celik pejam celik, berbaki kurang 2 minggu saja lagi menuju Ramadhan.. Bulan yang sangat dinantikan seluruh umat Islam..

Bulan yang sangat mulia.. Yang mana setiap amalan kita dibulan Ramadhan akan digandakan pahala.. Sangat rugi kalau kita tak rebut peluang ini untuk beramal ibadat sebaiknyaa berbanding 11 bulan sebelumnya..

Dan untuk pastikan kita dapat beribadat dengan hati yang tenang, gembira dan bersemangat, kita perlulah aktif dan bertenaga sepanjang hari..

Untuk Chaha sendiri, sebagai suri rumah, ibu kepada tiga cahaya mata, dan jugak businesswoman(ceewahh), Chaha perlu pastikan sepanjang hari Chaha full of energy.. 

Sangat penting tau untuk ibu2 sentiasa bertenaga supaya emosi dan kesihatan mental ibu2 terkawal.. Bukan apa, kalau badan terlalu letih, mulalah nak marah anak2, cepat hilang sabar dan suasana rumah pon jadi xbest.. kesian anak2 kan..

So, pilihan Chaha untuk puasa kali ni semestinya set puasa Shaklee.. Tahun ni merupakan tahun ke-3 Chaha amalkan full set puasa Shaklee iaitu CINCH, ESP DAN PD LEMON LIME..

Pada Chaha, berpuasa dengan Shaklee memberi pengalaman yang berbeza berbanding sebelum ini.. Tambahan pula 3 tahun belakangan ni Chaha menyusukan anak berturut2..

So, ibu2 yang menyusukan anak perlu amalkan set puasa Shaklee.. InsyaAllah susu melimpah dan cukup untuk anak kita.. Anak happy, ibu pon tenang berpuasa..

Yang tak menyusukan anak pon wajib berpuasa dengan set ini.. Sebab set ni dah la lengkap, all in one dan sesuai untuk semua lapisan umur, gender & semua keadaan..

Apa yang ada dalam SET PUASA 1,2,3 dan apa kebaikkannya??

Meh Chaha nak share lebih detail.. Set ni ada 3 produk iaitu:

1. ESP 
2. Cinch chocolate
3. Performance drink

Korang jugak akan dapat FREE SHAKER EKSLUSIF SHAKLEE..

ESP
- membantu kenyang lebih lama
- bantu masalah gastrik
- Cantikkan kulit, rambut dan kuku
- Memberi tenaga berterusan
- Elak Letih Lesu

CINCH
-sebagai meal replacement
-Kenyang lebih lama
-Tenaga berpanjangan
- Glisemik index rendah sesuai utk diabetes dan yg mo diet
-LEUCINE bantu bina otot semasa penurunan berat bdn

Cadangan semasa sahur, amalkan minum ESP atau cinch. Boleh alternate atau mix kedua²nya pun tak ada masalah. Terpulang pada cita rasa masing².

PERFORMANCE DRINK
Disarankan minum ketika berbuka puasa. Setelah seharian berpuasa mesti rasa hauss yg teramat kan. Bancuh performance drink + ais.. Dapat menghilangkan rasa haus selepas seharian berpuasa.

Badan x lesu, lebih bertenaga, perut lebih selesa.

Yang penting Shaklee dah sediakan menu sahur yang mudah, cepat dan simple untuk kita semua.. Tak perlu kalut2 nak sediakan sahur.. Tenang2 aja 🥰

Puasa penuh bererti, pastinya SHAKLEE

Jomlah cuba rasai pengalaman puasa yang lebih indah dengan set puasa Shaklee 💕

Aishah Chaha
Coretan 3.0

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


Comments

Popular Posts